Medrivende markedsføring - til dem som tør
Dit firma er allerede unikt og spændende, nu skal alle bare se det!
Moderne marketing handler om meget mere end at vise et produkt frem. Der er stor værdi i at vise hvem I er, og hvad I gør. Jeres kultur og mærkesager er vigtige for rigtig mange mennesker - mange flere end man lige tror.
Film belønner dem der tænker anderledes
I moderne markedsføring er det vigtigt at have en professionel og visuelt fængende profil. Men flotte billeder og lækker lyd er ikke nok i sig selv. Hvis man for alvor skal vække publikums interesse, skal der fortælles en god historie. Man kan lave film for at komme op på niveau med sine konkurrenter, men hvis man virkelig vil se en udvikling i sin forretning, så skal man have spydspidser og ambassadører iblandt sit publikum.
Hvad giver din markedsføring af værdi til dine kunder? Hvad er I stolte af? Hvor tænker I anderledes end jeres konkurrenter og hvad er det i jeres kultur og ideologi der gør jer spændende? Disse spørgsmål kan være svære at svare på når man selv står i orkanens øje. Men vi kan se jer udefra og hjælpe med at formidle jeres kerneværdier.
DataBank
De fleste der har prøvet at købe en film har oplevet at få et produkt der øger omsætningen og sætter en streg under det man er stolt af i sin virksomhed. Men hvad sker der med alt råmaterialet? Ud af alt det optagede materiale bliver der måske brugt 5% i den endelige film eller kampagne. Men det smukke ved råmateriale er at det i hænderne på den rigtige klipper kan få nyt liv og formidle nye budskaber.
Når vi starter et nyt samarbejde tager vi os kærligt af råmaterialet. Det bliver kategoriseret og pænt lagt til side, så det nemt kan findes frem igen og klippes om til et nyt projekt. Der er altid behov for nyt indhold til kampagnerne på de sociale medier, så hvorfor ikke genbruge de optagelser du allerede har betalt for?
Simon er uddannet i klassisk film, og er ekspert i historiefortælling og karakterskabelse.
Simon har erfaringer fra forskellige fiktive projekter, såvel som reklamefilm.
Han var instruktør på Mod Resten af Verden, som blev nomineret til Shortliste prisen og Publikum prisen ved EKKO Shortlist Awards.
SImons passion for fiktion kommer til udtryk i dagligdagen, hvor der er stor fokus på historiefortælling i form af en kombination af både fiktion og reklamefilm.